Live by the sun, love by the moon

Nä jag hade rätt igår! Datorn var fetupptagen när jag kom hem från träningen. Tack vare sofie! :)
Vi lurade mamma och ella, ingen sa något till dom att sofie skulle komma hem några dagar så båda dom höll på att tappa hakan när sofie hade plingat på dörren och ella öppnat. Väldigt kul syn :)

Har precis vaknat till "singel och sökande" och "fest hos mange"(?!) på högsta jävla volym i huset. Märks att mamma är utomhus och sofie är hemma. Har innan det haft en knäpp morgon, vaknade yrväck klockan halv 8 först och trodde klockan var 2. Panik! Men blev glad när jag insåg hur länge till jag fick sova. Sen drömde jag att jag voltade med bilen och ratten lossnade och att jag började bråka svinmycket med Magda.. Haha! Älskar att vakna ur mardrömmar när man märker att dom inte är riktiga

Nu är jag pigg till jobbet som börjar 3!
Frukost nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0