Adorable

Halloo!!

Full rulle igår och idag. Jobbade till 22 så orkade inte logga in igår när jag kom hem och idag har jag bara haft sköna lunchpasset och sen har jag tillbringat nån timme på löpbandet! Mycket skön dag och den blir exakt likadan imorgon + lite seriepremiär för herrarna!! :)

Nu ska jag äta lite glass i soffan och se på vänner och sura för ännu en hvförlust, 3 matcher 3 förluster!! buuuu!!!!!!! 

Men är lite glad iallafall, fått en ny plånbok idag av fina lovisa berglund :)

Den finaa lilaaa!

Kommentarer
Postat av: julia

svar : åh tack så jätte mycket och detsamma. fin plånbok var det också :-D

2011-09-21 @ 12:54:10
URL: http://juliatarndal.blogg.se/
Postat av: johanna

Svar: ja visst är han söt? Ja skit coolt :D det finns massa fina slott här! skulle vilja åka till balmoral castle, googla så ska du få se :D

2011-09-21 @ 22:54:28
URL: http://johannabirkehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0