Utvärdering

Givetvis, nu när idol dragit igång har jag mina åsikter hehe:P
Jag blev först arg när pär lernström försvann som programledare för ballar av stål, men blev ännu argare av att han istället tog anders plats i parlamentet och nu är jag svinarg över att den jäveln tagit jihdes plats i idol också.. (jaja de har varit bestämt i typ ett år men nu inser jag det) Och han har högra krav på sig nu hemma från min soffa vill jag lova!!! Och alexander bard, vad vill han? Han lockade inte fram många glada miner från mig och mamma inte..
Men anders bagge och cissi forss.. I Löve :)♥

en liten ny mariette! (spola fram till 1.30)

Kommentarer
Postat av: michaela

mariette*, inte marielle. va synd ;)

2011-09-04 @ 23:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0