Drama, lies and tears. Cheers to the teenage years

Hellojjjj

Partysuget sitter i vill jag lova!! Men jobbdagen gick bara bra ändå, jobbade med snälla och roliga hanna så tiden rann bara iväg :)

Nu har jag Precis smällt i mig en gooooood sub och ligger i sängen och kollar på idol, älskar verkligen det programmet! Men bard vill jag bara skjuta i skallen av. Kan han säga annat än "Du sätter inte en ton, du är tondöv, du sjunger i flera olika tonarter"?? Ton ton ton!! Tänk på det nästa gång ni hör fulingen så kommer ni bli lika irriterad som mig  ; ) (dock svårt men)

Ska snart släcka ner rummet och datorn och sova. Ska träffa johanna imorgon, för sista gången på typ 104 dagar... Åh! Gör ont i mig :( Men ska göra som jag gjorde med lovisa, njuuta av sista timmarna och krama sönder henne innan vi skiljs åt! Så får jag helt enkelt bara bita ihop.. :)


Passande bild! Lollo är borta, jb är (snart) borta och kling är borta ♥
Dock är sugiga jag hemma... Men börjar bli grymt sugen på en liten au pair tripp jag med, har ju fått tre fina inspirationskällor så det kanske blir av för mig med :)


Kommentarer
Postat av: johanna

mysig fika!!<3 vi kommer höras hela tiden :* hejdå!

2011-09-06 @ 20:29:46
URL: http://johannabirkehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0