To be strong is not to never fall, to be strong is to stand up after each fall

Filmen var väldigt bra innan slutet kom, för det verkligen SÖG! Så nu blev hela filmen askass... :mad:

Sovamys och sovadags för mig nu! Men är verkligen sur på filmavslutet så jag vet inte om jag kan släppa det på ett tag och känner jag mig själv rätt kommer jag gnaga sönder detta dilemma tills jag får en ny film att vara surig på :)

Och när folk påstår saker och ting om Robert Pattinson när dom pratar med mig brukar jag alltid svara: "Men neeeej jag tittar inte på twilight filmerna på grund av han, men neeej jag älskar inte dom filmerna för han är så sexig&snygg och men neeeej jag bryr mig inte om dom skulle byta ut han till en annan person i filmerna"

Men fan. Ni har då så rätt, ni som påstår dessa saker. För vad vore twilight utan robert p??? Den tanken slog mig när jag tittade på remember me. För kort och gott: I LOVE HIM!



Och ja.. Jag har precis bytt min bakgrundsbild på mobilen :)
Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: johanna

haha nej tyvärr, den ligger på en annan gata i Stirling, det där är the burgh coffeehouse! ;) har ni sånna stolar? hihi, jaa och fiona tyckte det var nyttigt(hon älskar sötsaker) :D puss <3 <3

2011-09-14 @ 09:51:32
URL: http://johannabirkehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0