The moment I met you

Åhoj!

Om jag har njutit av min ledighet idag. Klockan 15-16 gick jag ur sängen, säger det allt eller gör det? ; ) Sen har jag spenderat kvällen i källbergs soffa med lite idol och HP! Nu har jag precis kommit hem från borlänge, körde hem morbror från en krogrunda :)

Dags att sova sova, ska upp om 4 timmar upptäcker jag nu. Sticker ju till söderhamn 8.00 imorgonbitti, men hörs nog däruppe :)

Och hur nyttig har jag inte blivit??? (var, idag iallafall)

VÄRLDENS godaste juice, müssli+yougurt och kiwi till mellanmål. Var faktiskt bra gott! :)

Kommentarer
Postat av: johanna

Ser bra ut:D hur går det med nyttighetsperioden!? puss här äter vi ofta broccoli!

2011-09-11 @ 22:02:51
URL: http://johannabirkehag.blogg.se/
Postat av: johanna

Ser bra ut:D hur går det med nyttighetsperioden!? puss här äter vi ofta broccoli!

2011-09-11 @ 22:02:58
URL: http://johannabirkehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0