Som det kan gå

Idag när jag står inne i köket och hackar grönsaker på jobbet säger en kund: Det är en fågel här. Och jag tänker: Vadå en fågel, skojar du med mig eller?
*går ut i restaurangen*
och när jag kommer ut till serveringen sitter en äcklig ful vidrig duva nere i hörnet av rummet och bara glor! Jag blir livrädd och går tillbaka till köket och majid (vår hjälte) fick uppdraget att kasta ut eländet. Och lyckas väldigt bra :) Det roligaste är ju att fanskapet har redan 3 gånger tidigare under dagen flugit in i restaurangen och retat upp vår chef väldigt mycket.. Hade velat sett det ; )

Och Kimberly fick ett fint ragg i slutet av dagen också. Först när hon frågar:"Ska du äta här eller ta med?" Svarar han: "Jag hade ätit här om jag fått äta med dig...." Och K blir lite fundersam. Haha, sen! När han ska gå hälsar han att hon kan ju höra av sig, så räcker han fram ett litet visitkort som är pimpat ganska fett och med hans nummer på. Haha jag höll på att skratta ihjäl mig!
Ja, som det kan gå:) Galen dag på jöbbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0