Love got more hooks than a fishline

Åt ett äpple på jobbet idag istället för en cookie (beröm!!) och vi har fått våra gymkort av föreningen nu också, så det kommer bli en hel del träning där nu också, perfa till mitt nyttighets life! Mycket bra :)

Men. Nu är det dags å röja upp inne på soptippen så jag kan sova i sängen jag har här nånstans inne på detta rum, just nu är det en garderob.. Imorgon väntar lunchpasset på subway igen och sen äntligen ledig till måndag!
dock uppstigning halv 6 på lördag............. vad gör man inte för sporten? :)

OCH HERREGUD!! :D Jag har fått min iphoneplånbok och jag äälskar deeeeennnnn. Så sjukt jävla bra pryl så jag vill bara använda den hela tiden. Ni med iphone, KÖP!!!! www.iphonehalsband.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0