Lost and insecure. You found me, you found me

Haft en bra och dålig dag idag. Arbetsförmedlingen är dagens dåliga, hatar det stället! Dock blev man gladare av god mat, en bra vän och av en påse med en gosig halsduk med hem :) köpte även fina blommor till mamma som jag tyckte hon förtjänade!<3

Och jag måste bara säga till er Johanna och Lovisa, idag tog jag läsk till maten, ni vet, jag var inte snål idag...! ; )

Nu ligger jag i sängen framför DH, älskar det! Fast måste snart släppa in GG i rutan, nytt avsnitt ute jag inte sett än och det är ej okej!!!


Kommentarer
Postat av: johanna

haha men när du kunde tagit nått så mkt godare än läsk.. typ en milkshake?? nejdå, hur går det med nyttighetsperioden förresten? och jag är så sjukt sugen på kinabuffé just nu. Måste hitta en bra sådan!! PUSS

2011-09-30 @ 00:15:15
URL: http://johannabirkehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0