Jag måste varit någon annan innan jag kände dig

Ouh. Trött trött trött!
Lyckligtvis väntar bara ett fyra timmars pass på jobbet, ska hjälpa till lite på lunchen så känns skönt att gå dit och veta att man inte öppnar eller stänger! :)

Och jag glömde säga det igår, men från och med då så blev jag sjukt taggad på att vara nyttig! Dvs, inge godis, kakor, donken(rip), osv i onödan!! Läskigt vad mycket kakor man kan smälla i sig från subway, så i lördags när jag åt en sån och tyckte den var äcklig (en omöjlighet i vanligt fall) så insåg jag att jag kanske borde götta ner mig lite :)

Så istället för kakor på mina fredagkvällar blir det typ, fruktsallad :D Sounds goood now! Får se hur det känns om några dagar.. hehe (obs, har tillåtelse och äta upp min winegums påse från M&M!)

Puss nu ska jag äta frukost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0