If I said I want your body now, would you hold it against me?

Oj oj!! Final blev det allt :D Jävlar vad nervös jag var på jobbet under kvartsfinalen och semifinalen, vi vann mot 94orna med sköra 2-1 men en jävla vinst blev det iallafall och 5-2 i semin! Sen tog det stopp mot ryssland i finalen. Vi tog tag bra i matchen med 2-0 men förlorar på sudden med 4-5.. Tråkigt men vi ville inte vinna lika mycket som dom så det fick bli ÄNNU ett silver till vår samling!

Och det var det mest blandade och osportigaste laget jag någonsin sett, och nu har jag spelat innebandy i snart 11 år.. :) Ena spelaren var kanske 15 år och den andra 48, rödtottar med lugg som hängde i ögonen och skrikrosa pannband och ankelstrumpor till skor som var lika gamla och ruttna som gatan. Men trots det så hade dom allt lite innebandylir i fingrarna!

Dock har det varit en grym helg! Så nu har jag lagt mig i sängen och är snortrött. Sov lite inatt så det måste tas igen nu :)

Och sofie har åkt "hem" till oslo.. :thumbdown:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0