I wouldn't say that time kills the pain, but it sure takes some of it away

Åh! Vilken dag.
Vaknade idag av ett 1000 gånger värre sms än igår, och idag var det ifrån johanna där det stod att hon åker till skottland på onsdag fram till 18 december... Hon ska också vara au pair! Buhu.. två av mina hjärtan som är borta från sverige fram till jul nu :( Och maja funderar också på att åka iväg= J A G  D Ö R ! Snart åker fan jag iväg istället så jag slipper se mina åka härifrån

Jaja.. LYCKA TILL iallafall jb!!! ♥ :)
Sen till dagens helvetes jobb. 12-23 och jag jobbade själv mellan 19-21.00 då det STÄNDIGT ramlade in folk i vår fjuttiga restaurang, stod säkert och gjorde 8-10 mackor åt gången.. (stolt hehe) Men jag överlevde men stängningen tog då tusen gånger längre tid än väntat så maja kom och hämtade mig på stan vid 11 sen har jag varit med henne hela kvällen! Mest bara åkt bil, tackar en döfull syrra som skulle hem bl.a för det... :)

Nu är klockan snart 5.00 och jag har ingen lust alls att sova
tur timbuktu håller mig sällskap :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men tack sötis! du har ju fullt upp på jobbet!! superduktig :D

2011-09-04 @ 21:17:54
URL: http://johannabirkehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0