I wanna be the one who makes your bad days better

Idag vaknade jag av ett sms där det stod "Ditt as!!!!!!!!!". Det var från min syster, blev så glad :) Nej men jag antar att du läst mitt inlägg om datorn, sofie?.. hehe. Men än har inte hoppet runnit ut, jonas kanske kan fixa det! Håller mina tummar! Efter mitt fina godmorgonsms blev jag asglad, det visade sig att lovisa äntligen uppdaterat sin lilla blogg borta i californiaa!!! läs den häär http://lovisauhlin.blogg.se

Har haft en apstressig dag på jobbet som vanligt, nu har jag iallafall äntligen fått komma hem och ätit mat och lagt mig i soffan! Tar dock hand om min fina mamma som inte mår nå bra, magont som gör att hon knappt kan gå.. :( Får ont bara av att se henne så. Men det börjar bli bättre!

Så om ni ursäktar, ska jag fortsätta vara förbannad på en kass fotbollsdomare som dömer som en riktig tjej och kramas vidare i soffan med M! ♥
Cyaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0