How can you be so heartless?

hejsan på eeerrrr

Har genomlidit en 9 timmars lång arbetsdag, pjuo! Duktig har man varit :) Har lärt mig en ny grej med kassan och är fettstolt över mig själv som klarade av det själv. Och! Jag har klarat av det omöjliga.

:Jag har bränt mig på en plåt som sekunden innan var inne i ugnen, mellan näsan och munnen.. Ja det gjorde förbannat ont, japp jag råkade svära inför kunderna, och jo jag är klantig! Jag vet :)
Som tur var stack chefen min lika snabbt som vinden bort till ica och köpte någon salva åt mig, hur snäll?! Så nu har jag inte ont mer! Han sa att jag såg ut som hitler, med en vit och röd mustasch :) Roliga dar!

Nu sitter jag i sängen och ska avsluta mitt desperate avsnitt och sen krypa ner längre under täcket och blunda. Lär gå upp runt 7-8 imorgon, måste städa kontoret innan subben börjar 11.30, taggad!!

Nää men sen får jag iallafall träna, längtar!!!!!
Godnatt på er, skottland, norge och sverige, och god eftermiddag california! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0