Home sweet home

Hello!!

Varit hemma i ett par timmar nu men har gjort en del andra grejer men nu är jag tillbaka :) Söderhamn var kul men matcherna gick inte så bra, men vi åkte ju ur i kvarten, eller hur girls..?
Hotellsängen och frullen var underbart som vanligt så jag har iallafall haft en bra helg trots våra förluster och vi kunde roa oss ganska gott efter dom ändå

Bilden får tala för sig själv ; )

Nu ska jag äta middag och sen säcka i soffan!
Har fan ingen jävla lust att subwaya mig imorgon men plikten kallar i 8 timmar och jag måste städa på kontoret innan det så det blir uppstigning 8 imorn..
 

Kommentarer
Postat av: jojis

haha, men kakor är ju bättre än godis! det finns ju olika grader på sötsaker :) Vad är målet, hur länge ska du hålla på? dom har subway här förresten, tänker på dig varje gång jag går förbi ;) <3 haha ja du är en riktig gottegris!! hoppas det går bra, här är alla gottegrisar!! saknar dig med love <3!

2011-09-12 @ 20:31:12
URL: http://johannabirkehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0