Fast jag inte saknar dig, så känns det som om världen skulle rasa om du glömde mig

Hello :)

Nyss hemkommen från en lugnetdag, en favoritdag. Första matchen gick väldigt bra för mig, dock blev det tråkiga 2-2 men vi vann andra med 3-0! :) Kvartsfinal mot faluns 94or (förlust ej tillåtet) imorgon runt lunch och jag jobbar.. buhu!! Semin är runt 2 så den missar jag också men vinner vi den så hinner jag upp till finalen, så jag hoppas hoppaaasss!!!!

Och idag! idag idag idag, fick jag en efterlängtad sak. Emil och rikard har satt ihop massor med bilder och gjort en liten "student-id3b-bok" Skitfin och grymma kort, som jag fick hem idag. Kramar den nästan :) fina id3b

Nu ska jag äta och sen lägga mig i bedden och nöta wordfeud.. Måste bara säga att det är lite kul när man står uppe på läktaren och tittar ner och man ser 5-6 st sitta och spela det spelet i olika hörn haha! Lyckad app


Kommentarer
Postat av: johanna

Härligt att matchen gick bra! wiho:D Tänker på dig med!! hoppas allt är bra där hemma! Jag kan försöka lägga upp lite bilder snart, känns inte så bra att lägga upp bilder på dom och huset.. men några skulle jag kunna :D pusspuss!

2011-09-18 @ 01:01:27
URL: http://johannabirkehag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0