Du är nog den

Idag var jag duktig. 10.15 klev jag ur sängen! (endast för jag skulle städa på kontoret men duktigt ändå!)

Nu sitter jag i soffan och kollar på piff och puff med ella och hennes kompis erik, stackaren är jätteledsen för han saknar sin pappa så vi försöker pigga upp honom med glass och film, hittills går det framåt:)

Och vill att klockan ska bli sjuuuu för då börjar matchen mellan hv-djurgårn!! Och faluns herrar spelar idag också så ska kika på den innan var träning också :) Mycket sport och match idag, gillar!

Och ikväll händer någonting kul, tänker inte säga vad nu för då kan det förstöras :) Men får antagligen inte ha datorn när jag kommer hem ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0