But there's a side to you that I never knew, never knew

Alltså hallå!! Alla töntar på facebook (och mamma) som sitter och skäms över falun och dalarna efter idol, vad äre med er??
Jag bara älskar dalarna! :D Man får ju istället vara stolt över vår fina stad (dels för att min älskade cissi forss kommer härifrån) och för att vi går ut från juryn med rakrygg, jag menar - underbaringen som sjöng i mikrofon till jag vill vara din margareta. Hur glad blev man inte? :D

Men jag håller med, det är då ett jävla tjat om dalahästar och korv och dalkullor osv osv.
Dom får väl tydligen aldrig nog av oss :)

Och mikael, min favorit!!!!

Sen måste jag säga också att jag börjar komma över jihdeförlusten. Lernström är ju också rolig och dessutom jobbigt snygg så jag tror jag kan överleva hösten med han i rutan iallafall ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0