2 fina

Ops!
Glömde två säga två feta grejer
1. Har nyss fått kontakt med VD:n för www.iphonehalsband.se och anledningen till att jag ännu inte fått min lilla fina sak berodde på att det var slut i lagret så imorgon kommer dom skicka ut deen!!! Jippie

2. M&M kom hem från grekland igår och med sig hem till lilla mig hade dom med sig en parfym som jag beställt och som i lööve! Fick den idag :)

+ en bodylotion och en låda med winegum som jag och mamma bråkade om. Vi satt på riktigt och delade upp så vi fick exakt lika många av alla färger i varsin liten plastpåse.. Ni kan ju gissa vart jag fått min sjukliga envishet ifrån ; )

Så ikväll somnar jag gott!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0