Längtar efter något som kan rädda mig

Jaha det här med mobilbloggning var ju kul så länge det varade.. Appen bara drygar sig hela tiden!! Och jag har inte tid att slå på datorn alla dagar, sorry :)

Men utvärdering av det ni missat!! (vilket är jääätttteeemycket)
- Sofias hår blev bra, säger hon, jag har inte sett det själv ännu men inge gula slingor har hon hittat så det känns ju fint! (dock är du alltid fin fiffi)
- Vi gjorde en grym seriepremiär och tog igen 0-2 underläge till 6-2 och vann tillslut med 8-4! Sjukt grymt skönt att kliva över sargen efter den slutsignalen 

Helgens 2 viktigaste händelser egentligen! Så jag mår bra :) Och inatt hörde jag lollos röst för första gången sen hon åkte, helt crazy! det beror på att min mick på datorn för skype inte velat sammarbeta men det slog mig att faktiskt min mobil fungerar sjukt bra till det, så igår natt 2-3 fick vi prata ut! Mådde för bra då! Så det är nog den viktigaste händelsen denna helg, så vi lägger till den där! :D

Snart sovistime för mig. Ska upp 9 imorn till subben, blir en grym öppning med mig och therése vill jag lova er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0