Jag saknar dig mindre och mindre

Nu är jag sjukt sur. Hade för en sekund sen skrivit klart ett inlägg och skulle publicera och vad gör man? Raderar väl såklart!!!!!

Så jaja.. Vill bara lugna era själar med att säga att jag bara varit slö och inte orkar bloggat idag, och att jag inte legat hemma med magsjuka som jag trodde! Hurra. Nått mer som är HURRA är att hv tog sin sjätte raka seger ikväll, det går braa nu:)

Nått som är mest hurra är att jag är ledig imorgon. HELT ledig! Inge sub och inge dammsugare på kontorä. Mina planer för imorgon är då bara hårfärgning på min fina vän Sofia:) Och givetvis idol, och jag vill vinka bye bye till rosana då!!

Nu är de sådär spännade i DH igen... Ciaooo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0