I lost the love I love the most

Åhoj!

Idag förvandlades subben till en städfirma. Jag och hanna greja och dona i vart enda lilla hörn i mer än två timmar så om inte chifen ser det imorgon kommer vi hänga läpp och vi beslutade då att vi aldrig mer kommer storstäda mer :) Okej deal?
Det tycker vi!

Ligger i sängen nu efter ha gapskrattat till time out och ätit subway med mamma. Ska snart släcka lampa och stänga ögonen, har bara städning på kontoret att göra imorgon och sen har jag bara frihet. Men ingen sovmorgon.. buhu! De får jag inte förens på torsdag, å de svider lite i bröstet eftersom jag är en sån sömntuta på morgonen

Och värt att visa therése guldbröd hon bakade idag. Svårslagna sesambröd :)

Bra söt är hon å! ♥

Kommentarer
Postat av: Miss M.

Ja jag vet heelt sjukt! Men det är en grym förbättring! :D

2011-10-10 @ 19:12:53
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0