When you truly care for someone, their mistakes never change our feelings because it's the mind that gets angry, but the heart still cares

Det blev en mysig vännerkväll och vi båda slocknade efter ett tag i soffan :)

Nu är det plötsligt lördag! Fredagen blev så bra den kunde bli tycker jag, åt lite lunch i skolan och fick städningen, körlektion och solning avklarad på stan sen åkte jag hem till maja och var där resten av dagen :)

Emma och jag färgade majas hår och det tog fyra timmar!! Vart en aning drygt efter ett tag men vi fick roa oss med buzz i några timmar efter det haha :)
Hem kom jag ungefär klockan 3 och vaknade precis av en liten snorunge som ALDRIG slutade ringa på vår telefon trots att ingen svara, hon skulle leka med ella och det var bara jag hemma. Höll fan på att bli helt galen och jag var så otroligt otrevlig när jag fick lov att gå ner och svara. . . hehe. Morgonen är inte min starka sida;)

Nu ska jag äta frukost framför tvn och sen försöka få tag på maja och michaela:) Vi hörs hörs hörs!

Pusss
Snart är det dags girls :):) om 8 dagar börjar festveckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0