We are all lonley and all we want is for someone to pay attention, and tell us we're beautiful

Helloo:) Blev många timmar med GG igår, låg vaken till 2.. hehe :) ops! king äre iallafall! men en äcklig bitch har kommit in i serien nu och jag T Å L henne inte;)

aja back to reality! Har nämligen fått min studentklänning idaaag:D Den satt som en smäck! Men vet däremot inte om jag gillade den lika mycket på mig själv som jag gjorde på bilden, men skulle aldrig kunna skicka tillbaka den för den är så fin haha:) Dilemma!! Lyckan är iallafall att den passa

nu ska jag koka makaroner och sen åka på en inte efterlängtad träning och invänta den efterlängtade matchen mellan usa - sverige som börjar 20.15 ikväll!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0