I never wanted to be your whole life - just your favorite part

Helloj!!! :)
Jag har haft världens skönaste dag! Fast den började när jag hade gått upp, var så löjligt trött när jag vaknade så det tog 40 minuter innan jag kom ur sängen :) sen åkte jag till skolan för en halvintressant föreläsning om stress&press och sen slutade jag!

Åt lunch på skolan sen åkte jag niclas och robin ner på stan för lite ärenden! Bla utförde jag mina sista studentplaneringar, för idag kom skorna hem :) 2 par blev det, ska testa dom till klänningarna och få se hur det ser ut :)

Nu väntar soffan och mammas goda mat! Är sjukt avundsjuk på alla studenter som är utomlands just nu och även på några i min klass som åker på söndag så det blir lite deppmode under filtar..

Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0