Have you ever hated somebody so much that you wish he would just leave and never come back but yet, loved him so much, that you knew you would die if he did?

Jaaajaa. Arbetet var väl inte klart innan hockey men.. det är ju det nu!! så jag kan sova gott ikväll :) men kommer sova godast av tanken att sverige är i seemiiifinaaalll! 5-2 mot tyskland!:) Glöm utgång på fredag säger jag bara, då äre hockey!;)

Får sluta 2 timmar tidigare imorgon för jag gjort klart det här ikväll, mycket bra! Då ska jag plugga teori om jag orkar:)
Något jag inte orkar är att vara vaken längre så jag ska slå av datorn nu och lägga mig och slappna av nu :)


Haha och ella har tappat båda sina framtänder, gullot:)

Natti:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0