They think we're in heaven, but we're living in hell

Sofie snodde datorn igår och jag blev fast vid tvn. Hockeyn var grym och sen såg jag och mamma på en film, armageddon! Döbra film och jag grät tårar, haha det var såå sorgligt. Seee den!!:)

Vädret har varit rövdåligt idag med, isvindar ibland, sol ibland, hagel ibland osv osv.. Hatar det! Men var ioförsig väldigt skönt att komma ut i blåsten efter jag sprungit 3ans sista cooperstest, idrottsprogrammets sista ever!!!! feels good:) efter det tog jag och robin en varsin glass och cheeseburgare på mc donalds sen for vi hemmåt:)

Kört lite bil idag också! nästa körlektion är inte förens på måndag så det är fettrist men. Och jag måste verkligen säga att jag har bokat in en lektion 7.30 när jag börjar 12.15!!!! Då vill man ha körkort!;)

Nu skall jag äta något och sen äntligen återförena mig med mina saknade GG's! Är det okej att känna så efter att inte ha sett på något avsnitt på en dag?;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0