There was times when I hated you but I didn't complain, because I was afraid that you would walk away

Haha ni visste att jag är värdelös på att städa och hålla rent va? (Kul att jag då är städerska och sjukt pedantiskt gällande många många saker..) Jag har iallafall inte kommit långt med rummet, jag kom.. typ halvvägs men jag blev stoppad av gitarren som underhöll mig i 2 timmar så då orkade jag inte fortsätta städa efteråt haha:)

Ops. Aja den dagen kommer, det har vi ju faktiskt bevis på ;) Men om det är om två månader eller två veckor vet inte hehe

Och jag fick ett sorgligt besked i eftermiddags.. Sofie ska flytta till norge 1 augusti, hon har fått jobb och lägenhet och hela köret (grattis) men tråkigt!!:( Vi klarade oss i sverige 3 månader sist, får se hur det slutar denna gång haha:)

Nu ska jag suva! puss på er:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0