The fight for you is all I've ever known

Hej på eer! :)

Jag har haft en skön ledigdag idag och har äntligen fått tag på en studentklänning jag älskar!! Tackar syster sofie för hennes tid på kupolen idag!
Haha hon kom in med 8st klänningar i provhytten inne i en butik;) Fick med mig 2 av dom hem så nu har jag och götta mig i :) Nu är bara det drygaste kvar.. Skorna! Suck. Men dom kommer väl dom med :)

Nu sitter jag väldigt trött framför skärmen och funderar på om jag ska gå till skolan till 8 imorgon eller om jag ska dra dit till 12.. Vad tycker ni jag ska välja?;) Har en lektion på morgonen-> 2h hål-> lektion-> slut för dagen. Så sovmorgon väger nog tyngst :)

Nu ska jag äta glaasss!! pusss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0