Sorry seems to be the hardest word for you to say

Godkväll godkväll på er:)

hoppas er helg varit bra, min har i alla fall varit suuperbra! Fick ju långledigt med sol, grill och party och det med tanke på att jag var hemma hela fredagen och är ledig imorgon så varför klaga!:)

Jag fick tag på dricka igår i alla fall tack vare min kära matilda, men bara när jag kände doften av vinet som jag fick mådde jag illa, det tack vare studentskivan, så jag lät lördagskvällen bli nykter men kul ändå:) Kom hem runt 3 imorse så blev självklart sovmorgon och idag har jag bara legat framför soffan och fick precis rummet städat också:) Tippar på att det är rent fram till.. torsdag ;)

Nu ska jag in i duschen sen lägga mig och sova! :)

puss puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0