Sometimes I think about killing everyone

Godagens godagens!:)

Har varit en bra dag idag tycker jag, trots datumet :) Eller körlektionen gick apa i början men min körskolelärare tyckte det gick bra hela lektionen så det var ju skönt att höra innan man gick haha:) Nu sitter jag och kollar på semifinalen mellan tjeckien och sverige! 1-0 precis... buhu har nästan magont! men 2 perioder kvar:)

Och heela hela veckan har jag längtat efter en sak och idag var min längtan slut!
Här är min lilla skatt som låg i brevlådan när jag kom hem idag:)



Verkligen älskar det! Beställde det från en jättetrevlig tjej genom hennes blogg, och om du vill ha ett lika eller är intresserad av något annat smycke, besök hennes blogg du meed:) ---> http://christylebychristine.blogg.se


Nu blev det 1-1 i matchen och en high five med mamma!!! Nu jävlar ;)

puss vi hörs sen:)

Kommentarer
Postat av: Christine

Så fin du blev i örhänget! :) Jättekul att du gillade det! Ha en underbar helg! :) /Christine

2011-05-13 @ 20:39:16
URL: http://christylebychristine.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack!:) och tack detsamma!!

2011-05-13 @ 20:58:15
Postat av: Moa lillgren

Gud va snyggt örhänge!! Vill också ha ett! Du passade jätte bra i det! Du vart grymt snygg i hårförlängningen också! :-) <3

2011-05-14 @ 06:59:07
URL: http://bfab.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack mos!!:) ja men beställ du med, det kostar under hundringen och det var inga problem alls med frakt osv!! Passar din stil:)

2011-05-14 @ 12:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0