My blood is warmer when you're here

Först! Förlåt för min frånvaro, hade en askass och jobbig dag igår så hade absolut ingen lust med att prata med mig själv här så det blev depp med läxor.. Och det, helt i onödan! Redovisningen jag förberedde mig för idag gick SÅÅ dåligt, haha finner knappt ord alltså. Total blackout och sen sket jag i allt och bara prata efter min powerpoint :)
men men!

Ska pigga upp mig nu, blir bjuden på bio av mina grymma vänner! Sen blir det donken för hela slanten :) Men jag kan inte fatta att jag går på bio istället för att kolla på hockeyn.. Skäms! Men jag har liverapportering på mobilen så jag vet vad det står i matchen hela tiden hehe;);)

Och när jag kommer hem har jag en överraskning och visa er!!
Puss!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0