It's easy to take off you clothes and have sex. People do it all the time. But opening up your soul to someone, letting them into your spirit, thoughts, fears, future, hopes, dreams - that is being naked

Ush å fy. Sitter här med huvudvärk :( Har blivit alldeles för mycket sol och för lite vatten idag i think..!
Glädjer mig iallafall att jag är ledig imorgon, orkar inte ta mig till skolan halv 9 för att spela brännboll i en timme så jag tänker sova istället!
Sen ska jag nog åka och städa och sola (ofc ourse) hehe ;)

Nu är jag så löjligt gossip girl sugen att jag nästan drar av mig håret! Har säsong 3 på datorn men utan svensk text så den kan vi glömma.. man skulle varit bättre på engelska alltså haha :)

eftersom jag är kass på engelska ska jag, mamma och sofie spela yatzy istället! Mysigt och bra :)
Godnatt på er, orkar inte logga in igen!! Vi hörs imorgon :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0