Ingen kan vara ledsnare än mig

Fy fan för studentklänningar och hockey och skolan och framförallt PEACE AND LOVE!!!!!

Det räckte tydligen inte med att sverige skulle stortorska mot finnarna igår utan neeej vi låter även alla peace and love biljetterna ta slut innan johanna hinner köpa..... Helvete vad sur, arg, ledsen och förtvivlad jag var igår och är idag och kommer vara tills jag får en biljett.. Om jag ens får det :(

Jobbigast av allt är att jag skulle köpa min i fredags men glömmer av det och lämnar pengarna hemma så jag tänkte köpa min idag istället. Som jag nu inte hann :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Känner att det här kommer förstöra min sommar om jag missar p&l
Depp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0