If you don't live for something, you'll die for nothing

Känner mig som världens sämsta uppdaterare men det är inte alltid så lätt att dela en dator på två personer, så sorry för de :)

Som ni förstår svävar jag på moln efter gårdagens goda nyheter! Min peace and love biljett ligger i tryggt förvar i ett kuvär här på min byrå:)

Dagen har varit kort å bra! Tog mig en sovmorgon och hade träning i skolan sen åkte jag och städade sen for jag hem och la mig i soffan! När jag slappat klart hoppade jag in i duschen och gjorde sen chokladmuffins som jag ska äta efter min kvällsmat :)

Och jag måste säga det. Jag har lyckats, återigen! ;)

Jag har mig en bra kväll jag:)
Ska krypa under täcket med min yougurtskål nu och slå på en film! Hittar ju inte någon fil för GG säsong 3 så jag kan inte kolla vidare förtillfället.. Men film får duga :)

PussSssSssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0