If this ain't love, then what is?

Hejsan:)

jag orkade aldrig logga in på datorn igår igen, jag åkte hem till danne och var där ett tag istället och sen åkte jag och hem och la mig och sov! Och jag lyckades ta mig upp imorse :) + att jag även måste poängtera att jag har skrivit mina sista rader i träningsdagboken!! Helt underbart. Lämnade in den idag:)

Nu ligger jag i soffan och kollar på GG, det är jobbiga och sorliga avsnitt just nu och inget blir som jag vill. Det är det som är bra med vänner, jag vet att allt löser sig där och blir bra i slutet men angående detta är jag ju helt ovetande.. Life is hard ;)

Och jag har tagit det stora bestlutet, min studentklänning jag beställde skall skickas tillbaka.. Den duger inte tillräckligt mycket haha:)

Nu ska jag fortsätta bli tokig på gossip girls

(xoxo) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0