Ibland stöter ödet två älskade samman för att sedan slita dem isär igen

Hallå på er:)

kvällen igår var hur kul och bra som helst!:) känns att studenten är nära nu!!

Blev däremot alldels för mycket att dricka som gjorde det omöjligt att komma ur sängen imorse, jag som lovade mig själv att jag skulle gå till skolan haha.. Istället låg jag i sängen till halv 3 och mådde dåligt bara av att vrida på kroppen, haha :) Men som man bäddar får man ligga!

Kom till slut iallafall upp och tog mig en dusch och har precis ätit lite :) det bästa med denna bakisdag är att det inte är söndag som det brukar, det är fredag och hela helgen är kvar! Helt underbart, och den invigs med toppen väder:)

Nu ligger jag framför GG och börjar piggna i så det blir nog en bra kväll hur som haver:)

Givetvis kommer några klassiska suddiga iphonebilder! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0