I LOVE this day!

Jag är bara SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ GLAD just nu!
för jag har en peace and love biljett, för jag har en peace and love biljett, för jag har en peace and love biljett!!!

Har tappat räkningen på hur många människor jag mejlat och smsat genom blocket och andra sidor för att få en biljett, det har alltid varit nån liten jävel som bjudit över mitt pris men nuuuu ni! så har jag fått tag på min älskling!!! Värt vart enda lilla öre :):):):):):):)

Kommer ni ihåg inlägget jag skrev när jag surade sönder för skolan var jobbig, min studentklänning inte fanns och för att jag inte hade någon biljett? 
Och nu då? Nu har jag gjort klart ALLT i skolan, jag har fått tag på en PERFEKT studentklänning och jag har en BILJETT!

Älskar att leva idag :)

Nu ska jag sova ASgott! PUSS GODNATT:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0