Even heroes have the right to bleed

Hey babes!
Håller på att gå i taket här hemma, mitt humör är inte bra för min gitarrinlärning.. :) och har nu gett upp mitt hopp för dagen haha.


Idag stressade jag röven av mig innan skolan och var 2 meter ifrån att missa bussen och sånna dagar brukar i vanligt fall vara helvetesdagar men inte denna inte:) har setat ute i solen med klassen varje lediga minut vi haft under dagen och solat och ätit glass!


och så hade vi som vanligt en trött samhällslektion

Tur man kan roa sig på bästa sätt haha;)

Nu ska jag trot eller ej städa upp lite här på soptippen, och försöka rensa ur min garderob :) Brukar vara en omöjlighet!
Om jag lyckas lägger jag ut lite plagg här som jag vill bli av med:)
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0