Enjoy the little things you have, for one day you may look back and realize they were the big things

Hallå :)
Det underbara vädret försvann precis i åska och regn.. buhu! Bara det regnar bort till måndag!!!! :-)

Hände en rolig men så jävla onödig grej idag. Jag och mamma hade åkt till willys för att handla och jag körde, så jag skulle ju låsa bilen och greja. Vilket jag gjorde.
Sen när vi är påväg ut från affären ber jag mamma om bilnyckeln, och hon påstår att jag ska ha den eftersom jag körde. Då får jag världens black out och får inget minne av att jag har tagit ur den ur bildörren.. Och gissa vad? Bilen blev låst, men jag lämnade nyckeln kvar i bildörren och gick in och handla!!

Haha fattar ni om bilen hade varit borta när vi kom ut eller?! PANIK! Mamma blev inte så glad men hon tyckte som tur var att det var liite roligt.. ;)

Aja nu hade jag iallafall änglavakt idag så jag slapp den jobbiga delen!
Nu ska jag äta panpizza framför vänner och njuta av livet, trots äckelregnet :)

puss på er gosisar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0