Dagen efter

Det blev en riktigt bra kväll igår:) T Y V Ä R R  satt jag och jakob inne på maestro mellan 12-3 för vi inte orka lägga en hundring på etage haha.. vi blev ju iallafall bjudna på kebab haha:)

Har däremot haft världens helvetes natt. Men innan jag berättar om den måste jag bara skryta om att jag fick åka polisbil hem till lägenheten där jag skulle sova!! haha kände polisen och han ville inte att jag skulle gå själv till kvarnberget så han körde dit mig. Kände mig lite mäktig ;)

Väl i lägenheten fick jag världens skönaste soffplats för natten, de var bara å ta första bästa platsen för vi var 8 stycken som delade på en dubbelsäng och en soffa så jag haffade en direkt. Däremot fick inte jakob en och skulle sova sittandes mot väggen på golvet och jag kände mig så dum så jag tog filt å kuddar och vi la oss på mattan under köksbordet. Haha FY FAN vad jag inte har sovit ett jävla piss, låg där i 4 timmar och bara hade ont. Ångrar verkligen att jag gick ner på golvet haha. Dessutom har jag katthår ÖVERALLT på mig :):)

Tog första bussen hem när jag väl reste mig från stengolvet och ligger nu i soffan där jag LÄTT kommer stanna timmar till!
Kommer bilder sen :)
pussss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0