'Cause he was the only one, and I know I was dead wrong

Hejsan :)
denna dag har varit pissigt kall och jävlig och tacka fan för haglet.. men har förutom det varit bra! :)
har haft simning i skolan, ätit glass (obs! inte utomhus), ätit tonfisksås å makaroner, har fått min leveransrapport från nelly att min klänning kommer på onsdag(!!) och har nyss varit ute och kört en timme :) allt gick bra förutom all krig mellan mig och mamma, vi är nog inne på det 10onde världskriget nu.

Nu är det återigen glassätande framför hockeyn! sverige mot österrike, hoppas på en betydligt bättre match än den vidriga förlusten mot norge i lördags.. Heja heja:)

sen ska jag somna till GG! men vi hörs sen :)
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0