Behöver lite kärlek från fel sort

Hello:)
jag ska lägga biljettdeppet åt sidan för er nu så jag inte tar död på er med! Så goodbye med det dom närmsta veckorna (om jag inte är fruktansvärt sur nåndag;))

Det slog mig idag att jag inte ens har pluggtid imorgon som jag planerat eftersom jag ska på studenskiva då. såå.. jaaa rapporten skall vara klar ikväll!! Blir intressant och se för jag har fortfarande inte ens valt ämne :)

Men mirakel finns! Mor kommer förhoppningsvis snart hem med jordgubbsglass åt mig iallafall, ska bli mumma:) sitter och lyssnar på lars winnerbäck nu också, det känns som det var hundra år sen, och jävlar vad bra han e :)

Och nu kom glassen!!
puss:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0