Bad

heeej heej

jag är så löjligt deppig över mig själv just nu så det finns inte. Håller på att prova min studentklänning IGEN för HUNDRADE gången och ena stunden ser jag ut som en soppsäck och den andra ser det okej ut..

Och jag är så sjukt elak och sur i skolan och mot allt och alla! Tro mig, min peace-and-love-biljettet-fattighet är det få som har kommit undan.. Grattis till er som har :)

och vid detta lag bör jag ha en rapport färdigskriven som jag inte har och som jag inte har börjat på. När och hur jag ska hinna med den till fredag är ett frågetecken för mig, för det känns som jag inte har en fri lucka förens torsdag 17.00 och framåt. Skoj!:)

Nä fy.. Nu ska ni få bli av med mig så jag inte gör hela världen deppig haha. :)
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0