And here is my surpriseee



För er som är blinda, sega eller bara dumma osv.. så har jag satt i hårförlängning och det känns maaagiskt!!! :) och sjukt ovant med så mycket hår, haha! Men värt det, det är mest för studentensskull:)

Och bion var asgrym! Fast and furious 5 blev det, jag satt knappt still haha :)
sen blev det donken.. Till ovanlighetens skull ;)

Nu sitter jag här och hänger bara! Imorgon är det heldag för mig, ska servera på ett bröllop mellan 15-22.00 ungefär och dra in lite pengar och vara lite trevlig haha:) Går nog bra!
pysss:)


Kommentarer
Postat av: secret admire

fiiint <3 :)

2011-05-07 @ 13:54:27
Postat av: snövit

det blev faktiskt bra!

2011-05-07 @ 14:00:41
Postat av: johanna

Tackar!:)

2011-05-08 @ 00:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0