You're not sorry

Såhåja
Min dag lite kort: Städningen gick brabra och jag har nog aldrig varit så noggrann som idag:) Kinamaten var döögod och jag fick göra bort mig lite inne på resturangen också. Bowlingen gick tvär åt helvete och jag kan för första gången erkänna att jag suger på det. Herrmatchen var kul, stod 4 eller 5-1 när jag gick och då var det 10 min kvar så jag hoppas och tror dom tog hem det:)

Och nuu ska ni få se världens snyggaste ringar. Åtminstone en av dom som jag är helt såld på


Korsringen. JAG DÖR. jag älskar den, och jag vet att hela världen redan har en sån där ring men ÄNTLIGEN fann jag en i falun! woho.  haha den kostade däremot 100:- .. men så jävla värd hundring så jag vet inte vad:) den andra är jag också lite förtjust i vilken jag även fick gratis för jag är medlem i H&M klubben! hihi king. Köpt en mascara också men jag ansåg att den inte var så intressant å kolla på :)


Farligt med buffé. Man slutar aldrig äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0