Jag vill bara känna hur det känns, tänka tillbaka bara minnas någon sekvens

Så jävla gott! Såsen: kyckling rostad lök gräddfil och vitlök, och så brödet är pizzadeg som man trycker i fyllningen i. Blev fetmätt och fick ont i magen efteråt men värt, haha :-)

Ser vidrigt ut däremot

Och kolla!!! Våren börjar kommaaa:-D

Vem bryr sig om asien nu liksom?... Eh
Där det btw har hänt något sjukt tråkigt. Pontus som är där med sofie och som min familj känner har ramlat igenom ett tak 5 meter ner på ett cementgolv och fått ryggskador och bruten handled.. så han är påväg hem till sverige nu:-(
Lider med honom och dom andra två som skadades VÄLDIGT mycket

nu är jag astrött efter en aslång dag så nu blir det sängen! Och imorgon har jag egen lektion på träningen, håller tummarna för mvg:et!! hihi;) GODNATT! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0