Try

Heejsan
äntligen har min jobbiga jobbhelg tagit slut. Hittills jobbat 11 timmar dom två senaste dagarna och 4 återstår imorgon, sen är jag ledig till tisdag. Sköönt :-) Men har gått mycket bra förutom att jag skämt ut mig inför nåra typ ryssar med min bedrövliga engelska hah :-) skyller det på karsberg

nu sitter jag i sängen, nyduschad och trött! Köpte kakor innan jag åkte hem också och dom tar naturligtvis plats bredvid mig;-) matchen vann vi med 6-5 och jag stod sista halvan av den! Gick strålande :-)

nu ska jag se på lite vänner och äta mig trött på kakor! och imorgon får jag sova till 12 ungefär!!! Asa skönt:-)

pusss sötisar

ångrar ganska fett att jag inte hängde med mina polers ut idag också!! Men jag kommer väl tacka min kloka sida imorgon när jag bakar pizzor och mår bra
Förhoppningvis:-)
GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0