GB ♥


vill bara säga GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! på din 19 årsdag!!!! och så vill jag också säga TACK!!!!!!!!!!!!!! för att du är världens roligaste knäppaste snällaste och bästaste vän mot mig.
älskar att jag knappt kan nämna hälften av alla minnen vi har bakom oss, och om jag inte räknat helt fel är det faktiskt 13 år bakom oss. 13 feta år!! :)
För att nämna nåra, varför inte alla våra löjligt sjuka webcambilder inklusive namnet på bilderna? när vi smetade läppstift i HELA ansiktet? när vi hittade på att vi hade pojkvänner för att göra dom vi gillade avundsjuka? ängsvägenfesten när du blev outstanding;)? alla bakningar? din mobbning mot mig(...)? powerpuffpinglor? otters*og? studsmattan? "skärmarna" i M1 i lallas klassrum? vår första sexualundervisning?... Ja de finns en del:) Och vad tänker du på om jag säger AKON?? hah!!

Försökte samla ihop så gott jag kunde med nåra fina minnen på bilderna iallafall.... haha lyckades sådär men det är tanken som räknas :) huvudsaken är att du å jag vet!
I LOVE YOU YOU YOU ♥ och jag hoppas din dag blir så bäst och underbar som möjligt! PUSS ♥ ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah åhh min gulliga vän, tack vilket vad fint! ja akon säger allt <3 :D puss!!!

2011-03-01 @ 17:54:17
Postat av: Anonym

Hihih jaa verkligen allt!!:D pussa<3

2011-03-01 @ 22:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0