Sometimes it's hard

Hellooo! :) Haft mycket för mig dom senaste timmarna men nu är jag på g igen hehe

Blev klar med träningsläran igår, otroligt skönt och har fixat till mig helg redan idag tack vare det :) 3 lektioner imorgon = uno for me! sova sova sova!!

Hade målvaktsträning idag också, apdrygt men apkul haha:) Sen fick jag lov att lägga pisstråkiga pengar på en ny usbsladd till min mobil så jag kan ladda den eftersom den jag haft nu är totalt slaktad och paj, + att mina hörlurar gick sönder i veckan också så dom var jag ju också tvungen att köpa.. uuuohhh ville inte

Och nu har jag precis kommit hem från 5 timmars inventering, vi var 12 stycken på en butik. Gick snabbt..! Är helt färdig i min lilla kropp nu.. Sicken träningsvecka jag haft:)

Nåra av oss blev trött på räkning efter ett tag och försvann i en egen värld.. ;)





Men ÄNTLIGEN hemma!!
Nu ska jag gå ner och ta lite käk och bädda sängen och sen lägga mig framför vänner i nån timme. Njuuuuter verkligen av att jag är ledig imorgon. Då blir det städning, födelsedagsfika hos sara som fyller 23 och herrmatch!!!:) som jag längtat till sen i måndags:D

En helt suverän fredag om ni frågar mig!
Puss godnatt <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0